news

doubledown kody promocyjne kasyna

Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) w wielkiej Brytanii w tym tygodniu ostrzegał 32Red Kindred Group po tym, jak dwie reklamy dla gry z wysokim ryzykiem pojawiły się w wynikach wyszukiwania Google.Reklama była poświęcona gry automatu NetEnt, Jack and the Beanstalk, który 32Red opisał jak obraz "bohatera z bajki", kiedy wspina się na legendarny magiczne rośliny.Każde ogłoszenie zawierało więcej informacji o grze i sugerował bonus 150%.Wydaje się boleśnie oczywiste, że wyszukiwanie Jacka i Бобового łodygi przyniesie mieszanka wyników, które są związane z bajką, jak i z nowoczesnymi stowarzyszeniami doubledown kody promocyjne kasyna. U 32Red masz pytania, na które trzeba odpowiedzieć, i samemu Google, być może, będzie musiał wyjaśnić, jak te reklamy były wyświetlane w miejscu dostępnym dla dzieci.Ale problem ASA z промоакциями i gdzie były one widoczne, dziś nie pod mikroskopem, przynajmniej nie tutaj.Wręcz przeciwnie, to właśnie natura i konotacje samej gry wymagają dalszych badań.W rzeczywistości, po co dorosłemu człowiekowi na nowo przeżywać historię Jacka i giganta w postaci gry?Projektanci chcą, aby gracze mieli kontakt ze swoimi grami, a to mądra strategia.Ale zamiast budować linię gier, które rozwijają historię lub historię, dostawcy często wracają do sprawdzonych sukcesów.Używają bajki, rozpoznawalne postacie i motywy, aby budować te relacje.Właśnie to NetEnt i zrobiła z Jack and the Beanstalk, dając swoim klientom możliwość grać w grę, opartą na historii z ich dzieciństwa.Podczas gdy nazwa przyniesie natychmiastowe połączenia, operatorzy mogą uzyskać więcej korzyści z budowania własnej fabuły.To nie musi być wspaniałą koncepcją, ale tworzenie nowej idei, a nie adaptacja starej, może powodować bardziej entuzjastyczna reakcja graczy.Aby zobaczyć inne przykłady, jeden z najnowszych produktów Microgaming jest Rabbit in the Hat, slot gra, w której wykorzystywane są obrazy, magików i ich trików.Book of Oz Lock N Spin-kolejny produkt od dostawcy; jest to kontynuacja poprzedniej gry Microgaming Wizard of Oz-Book of Oz.Patrząc dalej na doświadczenie użytkownika i dywagacje na temat wizualnym i dźwiękowym wyborze jasne.Żywe kolory, migające światła i obrotowe animacji przyciągają uwagę gracza z drugiego końca pokoju i utrzymują zainteresowanie.Rzecz w tym, że gry emitują energię dla graczy, aby odwzajemnić.To wyjaśnia, dlaczego slot gra może być podobna do gry wideo, specjalnie dla dzieci.Zasada jeden i ten sam dla obu grup odbiorców: poproś zajęty ekran, na którym można oglądać.Za każdym razem, gdy rozmawiam z dostawcami gier w kasynie, w szczególności, gniazd, zawsze staram się dowiedzieć o procesie tworzenia nowej gry.Ile w nim twórczego?Co się dzieje w trakcie burzy mózgów?Czy są markowe i gry tematyczne określonym celu, zainstalowanej wyższymi rzut firmy?Odpowiedzi, które otrzymuję, są zwykle związane z badaniami rynku, prowadzonych przez firmy.Obserwują graczy w kasynie, zbierają dane od operatorów i przesłuchują graczy, kiedy mogą.Jest to punkt wyjścia dla gier, które tworzą.Oczywiście, znacznie łatwiej zbadać wpływ istniejących już gier, niż pytać o potencjalnych nowych.Oznacza to, że badanie będzie zawsze podawać więcej danych o rodzajach gier dostępnych na rynku.Niezależnie od tego, czy są komentarze pozytywne, czy negatywne, u dostawców zawsze będzie więcej informacji dla sprzężenia zwrotnego przesyłania do systemu i kontynuować proces.Zawsze będzie argument pokrycie wszystkich podłoży.Sprzedawcy mówią, że oferują te gry, które ciągną na bajki, ale również opracowują produkty oparte na różnych tematach i wątkach.Ale, jak pokazuje postrzeganie gier w wielkiej Brytanii, negatywna retoryka może być problematyczne dla branży.Deweloperzy muszą odejść od tych gier i zostawić bajki dla dzieci. które nie wygasają.