post

gorączka gotowania kasyno trick deutsch

Agencja ds gorączka gotowania kasyno trick deutsch. standardów zakazał promocję Betfred e-mail, który, jego zdaniem, został " wprowadzony w błąd klientów po dwóch indywidualnych skarg.W liście reklamowym "witamy "napisano:" STAWIAJ 10 zł, 30 zł za darmo na sport witamy w rodzinie Betfred, to imię i nazwisko użytkownika, zarejestrowany .. spinterogeno ape poker benzina usato. Teraz możesz skorzystać z naszej fantastycznej stawka £10, otrzymasz powitalny oferta £30!Prosta [sic] stawka £10 lub więcej w nierównych lub więcej w jednej transakcji, a otrzymasz £30 w darmowych zakładach!Można go używać tak, jak ci się żywnie podoba, w każdym sporcie ...Bonus zostanie przyznany w ciągu 48 godzin po tym, jak twoja kwalifikacyjna procentowa zostanie obliczona".E-mail również obejmowało hiperłącze na "Więcej informacji", który prowadzi konsumentów na stronę z dokładnym opisem oferty, a także obejmowała hiperłącze na pełne warunki oferty, a także inne hiperłącze na ogólną stronę "Warunki i postanowienia" Betfred.Pierwszy skarżący twierdził, że przyjął propozycję, ale nie był w stanie zakwalifikować się na darmowy zakład, i zakwestionował, czy reklama wprowadza w błąd, bo wiedzieli, że jest to możliwe tylko wtedy, gdy konsumenci zakład z skumulowane współczynniki.Drugi niezadowoleni klienci twierdzili, że nie może on ubiegać się o darmowy zakład, bo oferta dotyczy tylko pierwszego zakładu gracza, i twierdzili, że to nie było wystarczająco jasno wyrażone w reklamie.Betfred twierdził, że w ogłoszeniu wyraźnie stwierdza, że klienci powinni postawić 10 funtów w nierównych lub więcej w jednej transakcji, aby zakwalifikować się na darmowy zakład 30 funtów.Wyjaśnili, że jest to warunek pojawiło się w głównej kopie, i że w żadnym wypadku reklama lub jej warunki nie oznacza, że konsumenci powinni postawić gromadzą się, aby spełniać wymagania kwalifikacyjne.Betfred oświadczył, że jeśli gracze chcą zrobić kumulatywną zakład, należy wybrać kilka różnych wyników, które nie są powiązane między sobą.Zauważyli oni, że chociaż skarżący spędził 10 zł na jeden kupon, są one wspierane przez kilka związanych wyników, czyli " 5 funtów Portugalia przeciwko Walii wynik meczu zrób sobie przerwę 888 casino. . (Portugal win) @ 6/5, £3 Portugalia v Wales (Wales win) 3/1, £1 Portugalia to win and under 4.5 goals 5/4 and £1 Wales to win and under 4.5 goals 11/4'.W ten sposób, te próbki nie mogą być połączone w jeden całkowity zakład i zapisane jako oddzielne transakcje.W ten sposób klient nie miał prawa na darmowy zakład, bo pierwsza zarejestrowana zakład wnioskodawcy wynosiła 5 funtów, a oni nie spełniały minimalnych квалификационному żądanie stawki na 10 złБетфред powiedział, że pierwszy zakład wnioskodawcy nie odpowiadała wymaganiom oferty, ponieważ nie zostały spełnione minimalne współczynniki "parzystych lub wyższej".Stwierdzili oni, że warunki oferty zostały w jedno kliknięcie od reklamy.Konsumenci po prostu trzeba było kliknąć na tekst "Więcej informacji", który poprowadził ich w stronę warunków oferty, która zawiera warunek "należy umieścić £10 lub więcej (lub równowartość w walucie) przy ogólnym współczynniku Evens (2.0) lub więcej na twój pierwszy zakład ...".ASA zaznaczyła, że w pierwszym przypadku oferta może wprowadzić w błąd, ponieważ warunki Betfreds głosi: "musisz dostarczyć 10 funtów lub więcej (lub równowartość w walucie) przy ogólnym współczynniku Evens (2,0) lub więcej na twój pierwszy zakład", co jest sprzeczne z promocji i prawdopodobnie zmyli konsumentów.Jednak sprawa została rozwiązana, ponieważ Betfred dostarczył wystarczająco dużo dowodów na to, że klienci mogą postawić jakikolwiek sposób, jeśli oni nadal przestrzegają zasady kumulacji stawek.Jednak ASA poparła drugi przypadek, stwierdzając, że reklama nie прояснило, że propozycja dotyczy tylko pierwszego zakładu: "myśleliśmy, że to było niezbędne do oferty i musi być włączone w treść ogłoszenia, ponieważ niektórzy konsumenci może zaczęli robić zakłady zaraz po rejestracji, zanim odczytać wiadomość e-mail "witamy"" round poker table na sprzedaż. . ASA twierdziła, że e-mail jest naprawdę "wprowadziło w błąd".Autorytatywny organ zabronił Betfred znowu produkować reklamy w jej obecnej formie i polecił operatorowi obejmować "odpowiednie zastosowanie istotne warunki" w swoje przyszłe akcje.