most-read

czy jest kasyno w pobliżu Santa Ana ca

Po uruchomieniu w lutym Nathan Joyce spotkał się z współzałożycielem Betconnect Danielem Шрайбером, aby zobaczyć, jak firma rozwija się po ICE London.Jakie wydarzenia miały miejsce od tego czasu, jak Gambling Insider dogonił Betconnect w ICE?Właśnie rozpoczęła się produkt na kilka tygodni przed ICE, i ostatnie pięć miesięcy były wirowa.Ponieważ jest to nowa koncepcja, ludzie bardzo chcieli dowiedzieć się o niej więcej.Szczerze mówiąc, byliśmy oszołomieni otrzymanym zainteresowaniem.Wielu z naszych klientów próbują włamać społeczne hazardu, a ponieważ jest to nowa koncepcja, wszyscy byli zainteresowani tym, aby zobaczyć, jak będziemy się rozwijać i jaki wpływ wywrzemy na przemysł.Angażujemy różnych użytkowników: exchange layers, na przykład, są w Betconnect, jak żadna inna giełda nie oferuje bez prowizji uszczelkę.Na innych giełdach, jeżeli ty stawiasz i masz, płacisz prowizję, podczas gdy z Betconnect nasi gracze, którzy faktycznie są naszymi warstwami, zawsze bez prowizji.To pomogło nam dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców.Z iloma profesjonalistami teraz działa Betconnect?Teraz mamy ponad 800 zarejestrowanych profesjonalistów w naszych książkach.W zasadzie, ponad 50% naszego wolumenu przypada na wyścigi konne, że fajnie, bo tam, gdzie branża cierpi z punktu widzenia giełd, płynność na wyścigach nie ma od rana do pół godziny przed wyścigiem.Płynność jest dość łatwa, szczególnie jeśli jesteś wielkim napastnik.Jeśli chcesz wesprzeć koni na wczesnym ceny, jedyne miejsce, na które możesz zrobić rozsądną stawkę, to bukmacherzy.Tak, zauważyliśmy, że stajemy się tym rynkiem dla naszych graczy między wczesnym rankiem i 20 minut do samego wyścigu.To nie było to, czego się spodziewaliśmy na początku; byliśmy zaskoczeni znacznym zainteresowaniem do wyścigów, z profesjonalistami, dzięki dziennych we wszystkich rozmiarach.Brak płynności na rynkach, na pewno pomogło nam zdobyć więcej graczy.Najlepiej, do końca 2019 roku chcemy być do 2500 profesjonalistów, i uważamy, że jest to więcej niż możliwe do osiągnięcia, ponieważ coraz więcej ludzi zaczyna otwierać Betconnect.Myślę, że w ostatnich latach w branży nie brakuje obsługi klienta, i to jest to, z czego jesteśmy naprawdę dumni.Kiedy ostatni raz rozmawialiśmy, Betconnect dał do zrozumienia, że chce stworzyć społecznej obecności.Czy są jakieś plany?Marketing w dzisiejszych czasach bardzo drogi, i myślimy, że z powodu naszego produktu, który jest tak niszowym, że wyróżnia się w wysoce konkurencyjnego przemysłu.Możemy iść na ubezpieczenie społeczne drodze i organicznie rozwijać produkt, co my czynimy.Rozszerzyliśmy naszą marketingową zespół, który pomaga robić właśnie to.Opinie naszych klientów były pozytywne.Czują się częścią społeczności, która jest właśnie tym, czego chcemy.Czujemy, że jeśli nadal będziemy rozszerzać społeczną stronę Betconnect, w przyszłości będzie naprawdę bardzo ekscytujące.Wcześniej twierdzili, że Betconnect może być więcej niż Betfair – to wszystko jest jeszcze to, że wspierasz?To wciąż osiągalne?Betfair to juggernaut, i jest zdecydowanie długą drogę, aby zbić ich z pierwszego miejsca z punktu widzenia wymiany-i sprawa z wymianą w tym, że potrzebujesz płynność obu stronach ogrodzenia.To otoczenie konkurencyjne.Nam oprzeć cztery duże giełdy w wielkiej Brytanii, ale biorąc pod uwagę, że mamy już pięć miesięcy, możemy w znacznym stopniu trzymamy się samodzielnie.To ciekawe, jeśli spojrzeć na inne giełdy i widzisz ilości, które porównaliśmy z pewnych wydarzeń, w porównaniu z tym, co zostało zrobione w innych miejscach.To ekscytujące czasy, kiedy wiemy, że odpowiadamy na siebie więcej, niż inni wymiany na różnych zawodach i innych imprezach sportowych.Obecnie badamy potencjalne partnerstwa w USA i planujemy poświęcić więcej czasu i korzystać z tych możliwości teraz, kiedy już zaczęliśmy działać.Nasz główny cel-zamocować tę koncepcję tutaj, w wielkiej Brytanii, zanim zaryzykujemy udać się gdzie indziej.Jakie są ambicje Betconnect na pozostałą część 2019 roku?W platformę wprowadzono kilka zmian.Obecnie przechodzimy przez rebranding w ciągu najbliższych kilku miesięcy, który czekamy, tylko po to, aby zmienić wygląd i wygląd naszego produktu.Jesteśmy pasjonatami Betconnect, i chcemy, aby marka odzwierciedla to, jak z logo, jak i tonem głosu.Przeprowadziliśmy szereg grup tematycznych i wziął na pokład opinie klientów, którzy dali nam naprawdę przydatne informacje.Początkowo opłata 3% na piłkę nożną, ale w końcu ubiegłego sezonu zmniejszyliśmy go do 1%, co jest najtańsza przez komisję obecnie.Podjęliśmy tę decyzję, ponieważ chcemy konkurować z rynkiem azjatyckim – bo to właśnie tam znajdują się obecnie duże syndykaty i płynność, i czujemy, że Betconnect może odzyskać większą część tej ilości zakładów na piłkę nożną z powrotem do wielkiej Brytanii, proponując naszym profesjonalistom konkurencyjne stawki 1%.Jak już wspomniałem, możemy konkurować z czterema innymi giełd, i dlatego musimy powiedzieć ludziom o Betconnect i o tym, co możemy im zaoferować.Jesteśmy pewni naszego produktu, i zdecydowanie przyciąga uwagę użytkowników, i niech to będzie trwać długo. czy jest kasyno w pobliżu Santa Ana ca.