posts

europejskie kasyno online bez depozytu

rynek kasyno acau nadal rosnąć, i amerykański operator kasyna Las Vegas Sands Corp stara się poszerzyć swój biznes szybciej niż jego konkurenci, zwłaszcza w VIP segmencie, powiedział Robert Goldstein (na zdjęciu), prezes i dyrektor operacyjny firmy officer.as Vegas Sands jest spółką Macau gaming operator Sands China Ltd.Mr Goldstein jest dyrektorem niewykonawczym jednostki w Makau europejskie kasyno online bez depozytu. . ?Z wypożyczalni biznes [VIP] [Makau] odzyskane... Jesteśmy bardzo zainteresowani w tym, aby uzyskać większy kawałek rynku [VIP].Nie próżnujemy, ale nie na tyle, aby uzasadnić nasze oczekiwania - powiedział pan Goldstein.brutto gier kasyno przychody acau (GGR) w VIP segmencie wzrosła o 21,0% w ujęciu rocznym w pierwszym kwartale 2018 rokuTempo wzrostu VIP były nieco wyższe, niż 19,9 proc., zarejestrowanych dla GGR w masowym segmencie, według oficjalnych statystyk data.as Vegas Sands dodaje dodatkowe udogodnienia w cały swój portfel nieruchomości w Makau, starając się "rosnąć szybciej niż rynek Makau w tym [VIP] segmencie" resorts światowe kasyno harmonogram turniejów pokera. . ??Możemy zmienić nasze VIP-wyposażenie pokoju w Plaza i Venetian, aby być jeszcze bardziej konkurencyjnym", - powiedział pan Goldstein"Nasz sukces był przywiązany do masy, premium masie i gniazd, więcej, niż VIP.Ale jesteśmy również bardzo zobowiązują się do poprawy naszego udziału w rynku high-end rolling direct", - dodał, mając na myśli graczy VIP, zarządzanych domem, a nie junkets diamenty są wieczną sceną ruletki. ??To [taki wzrost] również ma szczątkowy wpływ na премиально-rynek masowy; im więcej pieniędzy na rynku, tym lepiej dla wirtualnej masy",-powiedział pan Goldstein marża zysku na automacie. . ??Nie są tak ukierunkowane na джанкет, jak ich poprzednicy, są one zazwyczaj bardziej skłaniam się do prostej grze, i to również jest zaletą dla marży [firmy]",-powiedział pan Goldstein.e dodał: "Dziś dywersyfikacja i segmentacja na rynku Makau różnią się znacznie w porównaniu z 2013 i 2014 rokiem, kiedy [operatorzy na rynku Makau] były przywiązane do bardzo niewielkiej liczby klientów джанкета, którzy stawiali ogromne pieniądze, co, moim zdaniem, nie był trwały". Makao", biorąc pod uwagę dostęp konsumentów Chin i różnorodność jego oferty produktowej. ??Uważam, że Makau, dziś chyba zbyt daleko do przodu, jak dla każdego innego miejsca do rozmnażania", - oświadczył on.