classic-news

Motor City Casino Godziny restauracji

Dziś Agencja standardów reklamy (ASA) opublikował dane swojego ankiety 2019 roku o podatności dzieci wiekowej ograniczenia reklam telewizyjnych.W corocznym raporcie szacuje, ile dzieci (w wieku od 4 do 15 lat) są narażone na zwyrodnienia reklamy w telewizji w wielkiej Brytanii, a mianowicie alkoholu i hazardu.Tak więc, w sumie, co mówią nam dane?Cóż, sądząc po wniosków ASA, mówić nic.Podatność dzieci reklamie hazardu w telewizji pozostaje prawie na tym samym poziomie, co w 2008 roku, kiedy rozpoczęły się zapisy organu regulacyjnego.Średnio dzieci widzieli 2,5 reklamy hazardu w tygodniu w 2019 roku, co oznacza, że bez względu na niewielki wzrost poziomu ekspozycji w 2018 roku, cyfry pozostały praktycznie niezmienione w ciągu ostatnich sześciu lat.W porównaniu z wpływem dorosłych na reklamę hazardu w telewizji, narażenie dzieci na rekordowo niskim poziomie 17,2%, w tym dzieci, widziałem tylko jedną reklamę na co pięć, widzieć dorosłych.Za 12 lat, które upłynęły od momentu rozpoczęcia zapisów ASA, poziomy oddziaływania osiągnęły szczyt w 2013 roku, kiedy dzieci były narażone na średnio 4,4 reklamy co tydzień, i stale maleje od tego momentu.Podczas gdy przemysł wielkiej Brytanii może zostać poddanym dużej presji ze strony tych, którzy zakorzenione w obozie przeciwko hazardu, widać wyraźnie, że wysiłki w celu ograniczenia wpływu hazardu na nieletnich pracują-i faktycznie już jakiś czas działają.W styczniu tego roku napisałem artykuł, potępiającą ostatnich głośnych przestępców branży, reklama w Betway znalazła się w konflikcie z kodeksem Komisji reklamowej praktyki.Brak zakłóceń od stycznia, jednak pokazuje, że branża działa dobrze, aby przestrzegać zasad reklamy – jeszcze bardziej istotne podczas obecnej pandemii, podczas gdy online-operatorzy mają nową stronę główną bazę klientów, na których można zarobić.Jednak, co ciekawe w raporcie o ekspozycji, to badanie ASA zużycia TV w ogóle."Kontynuacja tendencji do zmniejszenia podatności dzieci w reklamach telewizyjnych, w większości, prawdopodobnie ze względu na ich rosnącą konsumpcją online społecznościowych, takich jak korzystanie z wideo na żądanie i wideo online, a także zaangażowanie mediów społecznościowych" - czytamy w raporcie."W 2019 roku dzieci w wieku od 4 do 15 lat w oglądali telewizję średnio 7,5 godziny w tygodniu, co na 1,5 godziny mniej, niż w 2018 roku, a mniej niż dwa razy mniej, niż w 2010 roku."Podatność dzieci całej telewizyjnej reklamie spadła średnio z 141,9 reklamy w tygodniu w 2018 roku do 115,9 reklamy w tygodniu w 2019 roku Motor City Casino Godziny restauracji. Trend spadkowy trwał odporne tempie ze szczytu oddziaływania na dzieci w 2013 roku" podsumowanie hazardu z przeznaczeniem. Chociaż oddziaływanie reklamy hazardu na dzieci w telewizji może być na tym samym poziomie, co w 2008 roku, również bardzo wyraźnie, że świat ewoluował z technologicznego punktu widzenia.Teraz, zamiast tracić czas na ustawienie na żywo, dzieci będą godzinami wertować aplikacji na ipada, przewijać strony facebook lub oglądania filmów na YouTube.Przemysł może poklepać się po plecach za pracę, którą wykonał, aby chronić dzieci od reklam telewizyjnych w ciągu ostatnich 12 lat, ale teraz weszliśmy w erę cyfrową, i uwaga musi przełączyć się na ochronę tych samych dzieci, gdy podróżują przez Internet.Kiedy wróciła do władzy w 2019 roku, partia Konserwatywna zapowiedziała przeglądu "przestarzały" Ustawa o grach hazardowych z 2005 roku, i choć obecna pandemia zajęła centralne miejsce w tej chwili, ta recenzja, na pewno, na horyzoncie.Reklama online jest ważnym sposobem dla każdego operatora generować oddziaływania marki, ale jeśli branża stara się uniknąć interwencji publicznej, to ten sam poziom uwagi powinny być stosowane do minimalizacji oddziaływania na dzieci w Internecie, że i w telewizji.Jednak cel ten z pewnością nie jest poza zasięgiem.Bardziej niż kiedykolwiek dane ASA pokazują wszystko, co może być osiągnięte w ochronie z zaangażowaniem całej branży. hit casino perla nova gorica.