most-rated

restauracje chińskie korona kasyno melbourne

W zeszłym tygodniu Vermantia i Kiron Interactive ogłosili, że połączyły siły w celu stworzenia "nowej generacji" wirtualnych wyścigów z wykorzystaniem rzeczywistego treści greyhound racing.Gambling Insider skontaktował się z dwoma innymi firmami, aby dowiedzieć się więcej o partnerstwie, a Giannis Гангас, dyrektor generalny Vermantia, i Stephen Спартинос, ze-dyrektor generalny Kiron, opowiedzieli nam więcej.Jak powstało to partnerstwo i co przyciągnęło swoje firmy do siebie?J restauracje chińskie korona kasyno melbourne. G.: To partnerstwo było naturalnym rozwojem dawnych stosunków.Zaczęliśmy pracować razem ponad siedem lat temu, łącząc nasze mocne strony, aby razem rozpocząć przechwytywanie udział w rynku.Wraz z Кироном jako pierwsi uruchomiliśmy wirtualne gry we Włoszech, po przejściu szeroki proces licencjonowania w rekordowym czasie.Niedawno, dzięki przejęciu przez firmę Arena Racing, Vermantia otrzymała również bezpośredni dostęp do wyścigowych praw, więc dla nas było oczywiste, że musimy spróbować ponownie połączyć siły.SS: Powtarzając to, co powiedział Giannis, mój kuzyn jest w wirtualnej przestrzeni gry od 18 lat.Widzieliśmy rozwój branży od samego początku.W miarę jak rynki stają się dojrzałe, obserwowaliśmy szereg innowacji i rozwoju.Jeden z nich-pierwszy pan african kanał satelitarny, który uruchomiliśmy wraz z Vermantia, aby zrobić wirtualne sieci dostępne operatorom na całym kontynencie.Wcześniej są one w wielu przypadkach zmagali się z trudnościami z dostępem do Internetu.Wprowadzenie relacji partnerskich między wirtualnymi dostawcami i prawdziwymi wyścigami było tym, co, naszym zdaniem, miało ogromny sens.Widzimy jego zalety i czujemy, że istnieją pewne cenne produkty, które powinny być reprezentowane na rynku.Czy masz jakieś konkretne cele lub zadania do produktu?YG: chcieliśmy uruchomić produkt najwyższej jakości pierwszego poziomu w tej kategorii.Podobne produkty oparła na inne silników gier i zagrają arcade treści.Nasz produkt oparty jest na bieżąco i stale aktualizowane treści.Nasze wstępnie zapisany produkt ma również mniej bliscy wykończenia, ponieważ zazwyczaj są one odciągają graczy z tropu.Wykluczamy wyścig z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i неоптимальными ракурсами fotografowania.Wolno nam być też przez to, i to tak blisko do prawdziwych wyścigów, jak to możliwe.Kluczowa siła naszego nowego produktu, w tym, co przyciąga jak wirtualnych graczy, jak i fanów wyścigów.To połączenie czasowniki modalne wirtualnej gry – szybkie, częste i rzeczywistego wyścigowego akcji.Nie zapominajmy, że wirtualne gry zaczynały się jako wypełniacz do żywych wyścigowych kanałów, które w dawnych czasach nie mieli wystarczającej ilości treści, aby zapewnić całodobową nadawanie.W ten sposób, teraz obserwujemy sytuację, gdy produkt staje się bardzo samodzielnym produktem, który może przyciągnąć wiele różnych typów graczy.SS: oferujemy również graczom bardziej życiowe doświadczenie.Tak więc, z punktu widzenia celów i dodając do tego, co powiedział Giannis, to uważa się, że są dwie realne możliwości dla takiego projektu jak ten.Jeden z nich to liczba rynków, na których są dojrzałe виртуалы.Jest to produkt, który został wprowadzony na rynek w ciągu ostatnich pięciu lat.Operatorzy szukają innowacji, dlatego sam rynek zmusił ich do tego, aby wymagać jakichś innowacji w produkcie.Na bardziej dojrzałych rynkach czuliśmy, że taki produkt będzie idealnym uzupełnieniem.Znajdziemy również, że w niektórych nowych rynkach początkowo może być element zaufania z animowanych gier.Gracze początkowo zadają pytanie: czy mogę ufać temu?To, co odkryliśmy na tych rynkach, to większe uznanie żywego produktu.W ten sposób chcieliśmy przedstawić odpowiedni produkt tej publiczności.Mówiąc geograficznie, które rynki są dla ciebie najbardziej obiecujące?SS: W sumie widzieliśmy się kilka utrwalonych na rynki, które nadal pracować.Najbardziej ustalonymi obecnie są rynki wielkiej Brytanii i Włoch – one również są największymi rynkami dla wirtualnych maszyn na świecie.Istnieje wiele obszarów, takich jak Europa Wschodnia i WNP, gdzie виртуалы udawali się w ciągu szeregu lat.Nowe rynki, które rozwijały się w ciągu ostatnich trzech – pięciu lat, w dużej mierze są rynkami afrykańskimi; w szczególności, niektóre z większych rynków w Afryce osiągnęli bardzo dobre wyniki - Nigeria i Kenia.Jeśli spojrzeć na Amerykę, to niektóre z tych produktów już zaczęli działać.W Nowym roku musimy zobaczyć, jak sporty wirtualne, wyjdą na kolumbijski rynek zgodnie z ostatnio opublikowanymi przepisami.Oczywiście, trzeba też patrzeć dalej na szybko rozwijający się rynek USA, która oferuje niesamowity potencjał na przyszłość.Silnik gry Kiron zatwierdzony na większości kontrolowanych terytoriów, dlatego oferujemy pewną prędkość wejścia na rynek, jak istniejącym operatorom, jak i nowych.YG: Dodatkowym atutem z punktu widzenia szybkości wejścia na rynek jest infrastruktura dystrybucyjna Vermantia.Niezależnie od wielkości terytorium i operatora, możemy bardzo szybko skalować produkt i operatorom oferować szereg korzystnych rozwiązań dostawy w zależności od ich wymagań biznesowych. finger lakes numer telefonu do kasyna.