game-news

ponownie złamać bank ponownie respin slot

Bukmacher Ladbrokes będzie nadawać pierwszą w wielkiej Brytanii reklamy tv, poświęconą promocji odpowiedzialnego гемблинга ponownie złamać bank ponownie respin slot. . Reklama, która jest częścią zorientowane na graczy kampanii operatora "Ladbrokes Life" i po raz pierwszy odbędzie się 16 maja, pojawia się na tle społecznych i parlamentarnych obaw na temat tego, jak poprawnie regulować i kontrolować wpływ dynamicznej i szybko rozwijającej się branży. W reklamie przedstawia postać o imieniu mr Brightside, radości swojej nocny spacer, pomimo przegranej stawki z powodu decyzji лайнсмена.On zamyka się komunikatem: "Proszę, licytuj odpowiedzialnie" i nie zawiera żadnych reklam lub ogłoszeńRichard Glynn, dyrektor wykonawczy Ladbrokes, powiedział: "jest To część pakietu działań w celu podniesienia świadomości i samopomocy, które klienci cenią i cenią kasyno louise de bettignies lille. . "Większość z nich rozpoznaje komunikat w reklamie jak to, co już ćwiczą, ale uważamy, że ważne jest nadal promować odpowiedzialne hazard, aby ludzie pozostawali w ramach swoich możliwości i nie szli na niepotrzebne ryzyko." Kampania "Ladbrokes Life" - to marketingowa rekonstrukcja rozpoczęła się w kwietniu, która ma nadzieję odróżnić bukmachera od pozostałych, odejście od typowego zgiełku i odważnych reklam sektora. Ladbrokes mówią, że reklama podąża za blisko innych nowych środków mających na celu promowanie odpowiedzialnego hazardu.Obejmują one wykorzystanie Kodeksu ochrony graczy Stowarzyszenie brytyjskich bukmacherów (ABB), wdrażanie nowego oprogramowania z ustalonymi limitami na maszynach i przekwalifikowania pracowników, aby skupić się na interakcji graczy. Ponadto, Ladbrokes, powiedziała, że ona już przeznacza 20% swojego okiennego miejsca do promowania odpowiedzialnych hazardu, uruchamia w sklepie reklama odpowiedzialnych hazardu z udziałem byłego piłkarza Chrisa Камары i na początku tego roku poinformowała o działaniach podejmowanych w celu promowania odpowiedzialnych, takich jak tworzenie komitetu rady dyrektorów firmy w celu ustalenia odpowiedzialny biznes-obiektów i powiązanie wynagrodzeń kadry kierowniczej z odpowiedzialnymi gry środkamiOświadczenie to zostało zrobione podczas ostrej krytyki i nowych środków kontroli dla branży, ponieważ jako społeczeństwo jak i rząd wyraża rosnące obawy co do terminali dla zakładów o stałych współczynnikach (FOBTs) – otrzymał nazwę "crack" problem hazardu-skupiska bukmacherów na głównych ulicach wielkiej Brytanii i coraz mniej możliwości do osobistego zaangażowania na miarę elektroniczne i wirtualne platformy przejmują władzę największe kasyno w Panamie city ​​. . W raporcie opublikowanym w tym miesiącu przez Departament kultury, mediów i sportu, szczegółowo opisano nowe kroki w celu rozszerzenia obowiązywania Ustawy o grach hazardowych (2005) i zapewnić, by szedł, aby nadążyć za zmianami w branżyNależą do nich nowe uprawnienia władz lokalnych w celu ograniczenia otwarcia nowych bukmacherów, nowe środki ochrony graczy, dotyczące automatów, szkolenia odpowiedzialnego hazardu i zmiany zasad reklamy na podstawie rzeczywistych danych i rekomendacji Stowarzyszenia zdalnych gier hazardowych, Komisji reklamowej praktyce, Komitetu ds judi slot online maha168. . reklamy telewizyjnej, Zarządzania według standardów reklamy i Komisji ds. gier hazardowych do końca 2014 roku. Reklama hazardu ostatnio krytykowane, ponieważ były minister kultury Maria Miller, między innymi, krytykowała "pozornej stałej" naturę reklamy hazardu na ekranach wielkiej Brytanii i twierdziła, że dzieci i inne wrażliwe ludzie nie są dostatecznie chronione, a ich podatność na reklamie wyżej, niż kiedykolwiek wcześniej. W raporcie DCMS podkreśla się, że niektóre dane świadczą o tym, że reklama hazardu "może się utrzymywać lub nasilać już istniejące problemy hazardu", i oferuje branży i jej organów ustawowych rozważyć, czy "ton, zakres i treść reklamy hazardu odpowiednie dla szerokiej publiczności i spełnia oczekiwania społeczeństwa". Powiedział, że jest to szczególnie ważne, gdy reklama oferuje zachęty finansowe lub zachęca do gry w grze lub inne formy natychmiast dostępnych online hazardu. Jak zaznaczył Glynn, z Ladbrokes to air bettor ukierunkowana reklama, pozbawiona reklamowych lub handlowych, wiadomości, wygląda na to, bukmacher "koncentruje się na rozwoju swojego podejścia do promocji odpowiedzialnego hazarduKampania "Ladbrokes Life" oznacza zmianę kierunku, skierowane na to, aby oddzielić bukmachera od konkurencji, co również może pomóc firmie w świetle niedawnego negatywnego obrazu branży w prasie i parlamencie cztery wiatry kasyno darmowe prezenty. . Reklama, podobne do tych, jakie powinna wyjść w eter w piątek, pracuje na to, aby pokazać jak Ladbrokes więcej wartych zaufania, odpowiedzialną i odpowiedzialnej, a także chronić ich od potępienia, mających na resztę przemysłu. Chociaż Ladbrokes mówi, że jej nowa reklama poświęcony promocji odpowiedzialnego гемблинга, można stwierdzić, że nowy startup może zapewnić dodatkowe korzyści.