articles

puh puh puh poker face

W nowym rozporządzeniu Zarządzanie w zakresie standardów popierającego trzech skarg, powołując się na przypadki społecznie nieodpowiedzialne wiadomości o grach hazardowych ze strony Bonusowego dysku.Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) podjął decyzję w trzech przypadkach, że regulator nazwał wprowadzające w błąd lub nieodpowiedzialne wiadomości reklamowych.Wszystkie trzy skargi zostały złożone na Profit Accumulator, który sprzedaje pod inną nazwą Bonus Accumulator.Skargi skierowane były na kilka wiadomości, w tym na kampanię Facebook, która, według regulatora, продвигала nieodpowiedzialne społecznych wiadomości.W wideo, widzieć w sieci społecznej z dnia 9 czerwca 2020 roku, Bonus Accumulator szczegółowo opisał, jak działa jego obsługa i co zawiera oferta.Na wideo narrator czytał niektóre z dowodów, wymienionych na stronie internetowej.Jeden anonimowy konsument zostawił komunikat, w którym stwierdzono: "To jest mój 45-dniowe izolacji, te pieniądze i tak są mile widziane, ponieważ nic nie zdobył sześć tygodni"ASA uznał za reklamę zagubionej i nie w zależności od ustawionej pokrętłem kodeksem postępowania, ponieważ założyła, że spłata bonusów kasyno może prowadzić do niezależności finansowej i zrekompensować gospodarczy trudną sytuację, spowodowane spadkiem poziomu zatrudnienia ze względu na COVID-19 puh puh puh poker face. . Inne oświadczenie w wideo stwierdzono, że "statystycznie Prawie dokładnie to, co dostaniesz zysk, jeśli zrobisz tyle zdań", i uznano za stróżujący nieodpowiedzialne.ASA również zwróciła szczególną uwagę na tekst na stronie internetowej, zauważający 14 czerwca 2020 roku, w którym stwierdzono, że "kasyno bonusy nie są hazardem", a oni "dają przewagę"Wiadomość została natychmiast powielony захлопнуто jak nieodpowiedzialne społecznie.Bonusowy dysk zwrócił się do skargi, twierdząc, że wiadomość, поощряющее "polowanie na bonusy kasyno", daje graczom statystyczny przewagę w poszukiwaniu przydatnych bonusów.Jeśli chodzi o wiadomości, którą podzielił się konsument, утверждавший, że był w izolacji, Bonusowy Dysk wyjaśnił, że dany segment był znikomą częścią całej reklamy.Spółka również powiedziała, że narrator w swoim komunikacie wprost powiedział, że "nie może obiecać, że [konsumenci] będą zarabiać pieniądze" rozmiar slotu na walleye on lake nipissing. Bonusowy dysk na myśli to, że za stwierdzeniem o tym, że spłata bonusów-jest to sposób, aby dać graczom przewagę, stały dowody matematyczne.Jednak ASA zaspokoiła wszystkie skargi i oświadczyła, że firma nie powinna wznowić kampanie reklamowe, zawierające te same wiadomości.ASA również zaznaczyła, że nie znalazła dowodów na to, że konsumenci, które także używają system premiowy, były skuteczne i faktycznie otrzyma zysk w wyniku korzystania z narzędzia firmy marriott san juan resort & stellaris casino. "W ten sposób doszliśmy do wniosku, że sukces i rentowność systemu nie były uzasadnione, a więc stwierdzenie" Prawie statystycznie, że otrzymasz zysk", najprawdopodobniej, wprowadzających w błąd" - powiedział ASA.Pies obronny dodał, że wszelkie przyszłe kampanie nie powinny minimalizować ryzyko związane z hazardem.W zeszłym tygodniu ASA zastanowiłam jeszcze jedna sprawa, powołując się na dwie skargi na Betfair Casino i Foxy Games.Pies obronny aktywnie próbuje oczyścić powierzchnię reklamową od szkodliwych lub nieodpowiedzialną reklamy hazardu.Podczas rozbiórki w sierpniu firma poinformowała o 70 niepożądanych reklam, związanych z hazardem, umieszczonych na dodatkowych stronach.Opóźniona decyzja w sprawie "Bonusowego baterii" - nie jest to pierwszy przypadek, gdy regulator rzuca wyzwanie systemów.Wcześniej ASA poprosił Podłogi Коулмана, strzelec, przerwać promocja systemu stawek, która, jak to rzekomo obiecał, gwarantowała by każdemu, kto jej używa, zysk.Jeden z największych operatorów kasyn i bukmacherów w USA MGM Resorts International, znajduje się na skraju zakończeniu transakcji, która, jego zdaniem, zmieni zasady gry.MGM chce odkupić Entain Plc, aby w pełni kontrolować wspólnie przewodzony przez operator zakładów sportowych BetMGM, i teraz może zrobić jeszcze jeden zakład.Jeszcze w styczniu MGM Elas Digital, oprogramowanie firmy w блокчейн przestrzeni, zaprezentowała w australijski Senat raport z dokładnym opisem możliwości Bitcoin SV.Artykuł został zaprezentowany jako część większej partii z 60 artykułów przedstawicieli branży, w tym криптобиржу Kraken, bankowe i ubezpieczeniowe firmy, regulatory i nawet bank centralny Australii.Элас twierdzi, że W siódmym odcinku mieszania założyciel Transmira Robert Rice ujawnia, jakie korzyści augmented reality wraz z technologią Bitcoin SV może przynieść operatorom kasyn.Rice uznaje znaczenie wysokiej skalowalności BSV.Ponadto, przewiduje on, że augmented reality (AR) może być wykorzystana w przyszłości do kampanii marketingowych, a także do budowy mostów w stanie Illinois w zeszłym miesiącu był bardzo udany miesiąc z terminalami gier wideo (VGT), które poinformowały o przychodach, która wyniosła nieco ponad 213 mln dolarów.Jest to ogromny wzrost w porównaniu z ostatnimi dwoma latami, ponieważ przychody o 57% wyższe dochody VGT, uzyskanych w czerwcu 2019 roku gra sportowa bling in denver colorado. . Jeden z zaproponowanych A planów pozwól odwiedzającym kasyno palić papierosy na różnych piętrach został przełożony przez Radę Шривпорта.Radny James Флерри niedawno wniósł poprawkę, w której wyraził nadzieję, że goście kasyna będą mogli palić.Poprawka nie ujrzy światła, a to oznacza, że kasyno Шривпорта będą stanowić Dwa odrębne ustawy (S 269/ H 506) w Massachusetts, mających na celu legalizację zakładów sportowych na Beacon Hill, ponieważ komitet dano czas do niedzieli, aby głosować na nich.Dwie ustawy Wysuwają się na głosowanie, i Massachusetts wkrótce może dołączyć do sąsiednich stanów, pozwalając swoim mieszkańcom postawić na sport.Dwa oddzielne konta, Aby najnowsze wiadomości hazardu branży trafiała prosto do skrzynki odbiorczej.Zarządzanie według standardów reklamy zakazał reklamy Ladbrokes w wielkiej Brytanii, ponieważ złamała kodeks regulatora o reklamie hazardu.Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) zakazał reklamy zakładów sportowych firmy Ladbrokes, twierdząc, że promuje "społecznie nieodpowiedzialne zachowanie hazardu". Reklama, o której mowa przedstawiają dwie odrębne sytuacje z udziałem codziennych graczy Brytyjski Urząd ds. standardów opublikowała swój najnowszy raport o oddziaływaniu reklamy hazardu na dzieci w telewizji w zeszłym tygodniu.Według raportu, podatność dzieci reklamie hazardu zachowała się na niskim poziomie w 2020 roku, osiągając najniższy punkt w ciągu ostatnich 13 lat.ASA Manifestuje raport o oddziaływaniu reklamy hazardu na dzieci w telewizji The Advertising Standards The Advertising Standards Authority wydał dziś orzeczenie dotyczące tekstu reklamy, która pojawiła się na miejscu Podłogi Коулмана.Teksty dotyczą reklam gwarancji zwrotu pieniędzy i sugerują, że hazard może stać się alternatywą dla zatrudnienia, które, zgodnie z ASA, narusza Zasady Kodeksu CAP.ASA opublikowała swoją najnowszą trzymiesięczne ocenę reklamy, która naruszyła ograniczenia wiekowe.Naruszenia ograniczeń wiekowych reklamy spada, mówi ASA Naruszenia ograniczeń wiekowych w wielkiej Brytanii maleje, stwierdził Zarządzanie standardów reklamy (ASA) w nowym raporcie, opublikowanym dziś wcześniej.Reklama we wszystkich kierunkach, nie jest w stanie dotrzeć do osób niepełnoletnich lub dzieci w poprzednim ASA ogłosiła, że poparł skargę na Ladbrokes w sprawie reklam w telewizji, emitowany jeszcze w październiku 2020 roku. Zdaniem adware regulatora, reklama narusza zasady 16.1 i 16.3.1 Kodeksu CAP. W konsekwencji ASA ostrzegła operatora.Zarządzanie w reklamie i standardów w regulacyjnym reklamowym organie wielkiej Brytanii przypomina zainteresowanym stronom, że okres konsultacji w zakresie dostarczania dowodów o pudełkach z wydobyciem i innych dyscyplinach w grze zakupów zbliża się do końca 28 stycznia. Mniej niż tydzień Urząd dsstandardów (ASA) rozpoczęcie konsultacji w listopadzie 2020 roku, po tym jak pewne obawy, związane z elementami ostatniego raportu Zarządzania w zakresie standardów, wykazały, że liczba ogłoszeń o grach hazardowych, które naruszają zasady reklamy ograniczeń wiekowych, zmniejszyła się w trzecim kwartale.W drugim kwartale stwierdzono około 70 ogłoszeń, które naruszają zasady, podczas gdy w Trzecim kwartale 2020 roku liczba ta zmniejszyła się do zaledwie 5 reklam jak zdobyć slot dostawy tesco. . Tylko 5 Ogłoszeń o grach hazardowych Naruszają Zasady wiekowe reklamy Brytyjski reklamowy regulator powiedział operatora gier hazardowych, że reklama nie powinna pojawiać się ponownie w jej obecnej formie, ponieważ prawdopodobnie będzie szczególnie atrakcyjna dla dzieci.W rozporządzeniu, wydanym Systemem ds. standardów (ASA) w związku z opłaconą postem na Facebook Gala Spins w sierpniu, mówiło się, że reklama w centrum uwagi Brytyjskiego Zarządzania w zakresie standardów dokonywał decyzji w sprawie dwóch skarg, które, podobno, zakładali безответственную gier praktykę.ASA zaprezentowała swoje wnioski jak dla reklamy Betfair Casino, jak i dla reklamy Foxy Games.Regulator Chwali szybkie działania w celu usunięcia "Nieodpowiedzialną" reklamy Advertising Standards Authority (ASA) – brytyjski pies obronny MEDIA – osiągnął rozwiązania w Advertising Standards Authority (ASA) w wielkiej Brytanii, объявившей dziś o wynikach swojego monitorowania MEDIÓW, której celem jest zwalczanie wiekowej reklamy w dziecięcych MEDIÓW.ASA poinformowała, że 4 hazardowych operatora umieszczone 70 różnych reklam zawierających treści stawek, na 8 stronach, głównie używanych młodzieżą.Trzymiesięczny raport z monitoringu Niezależnego regulatora reklam wielkiej Brytanii Podłogi Коулмана Reklama, promująca system gier w ruletkę, znalazła się pod ostrzałem ASA, jest uznana za nieuzasadnioną i wprowadzające w błąd.Tipster Paul Coleman powiedział ASA, że reklama wprowadza w błąd Brytyjski reklamowy pies obronny wstrzymał dwie reklamy, uznając je wprowadzające w błąd i nieodpowiedzialni, że jest częścią trwającej walki w kraju z trudnej sytuacji hazardem.W niedawnym raporcie, opublikowanym Systemem standardów reklamy (ASA), niezależnego organu regulacyjnego wielkiej Brytanii w reklamie, mówi się, że docelowy poziom oddziaływania reklamy hazardu na dzieci w 2019 roku wrócił do poziomu, do tych obserwowanych w 2008 roku.Opublikowany raport jest częścią stałego zobowiązania regulatora monitorować skuteczność obowiązujących ograniczeń w odniesieniu do dzieci, a także